Edinburgh; Mijn nieuwe thuis? - Reisverslagen van Carmelita de Potter - WaarBenJij.nu Edinburgh; Mijn nieuwe thuis? - Reisverslagen van Carmelita de Potter - WaarBenJij.nu
Edinburgh; Mijn nieuwe thuis?

Het is bijna zover! Eind augustus vertrek ik voor 6 maanden naar Edinburgh waar ik zal gaan werken aan een onderzoeksproject op het Queens Medical Research Institute. Op dit instituut zal ik onderzoek gaan doen naar geneesmiddel geïnduceerde leverschade. Naast deze dagelijkse bezigheid, wil ik ook veel meer gaan ontdekken van het Schotse land. Lijkt het je leuk om mijn avonturen te volgen? Houd dan mijn blog in de gaten!

Recente Reisverslagen:

22 September 2015

Edinburrah; What an experience!

01 September 2015

First Impressions
Carmelita

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3846

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 29 Februari 2016

Edinburgh; Mijn nieuwe thuis?

Landen bezocht: